Τρίτη, 8 Νοεμβρίου 2011

ΕΝ ΘΕΡΜΩ

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ, ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ, ΕΝΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ...

Είναι τώρα τρεις μέρες που εντός του Προεδρικού Μεγάρου οι τρεις πολιτικοί άνδρες συσκέπτονται προκειμένου να βρεθεί αυτός που θα αναλάβει καθήκοντα πρωθυπουργού, με δοσμένη ήδη την ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής από την Παρασκευή, χωρίς καν να γνωρίζουμε ποιός είναι! Κάτι σαν ραντεβού στα τυφλά δηλαδή!


Μετά από τόσο καιρό (δυο χρόνια κοντεύει) και όλα όσα έχουμε υποστεί, όλες τις ταπεινώσεις, τους εξευτελισμούς (προσωπικούς, επαγγελματικούς και Εθνικούς), όλες τις απογοητεύσεις, την καταστολή κάθε αντίδρασης, τις συζητήσεις, τις διαβουλεύσεις, τις διαδηλώσεις και όλα όσα περνάμε όλοι μαζί κι ο καθένας τα αντιλαμβάνεται από την δική του θέση, μου συμβαίνει το εξής: ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ! ! !

Βαρέθηκα να βλέπω και να ακούω ένα σωρό γραβατωμενους φλωρόπουστες να μου εξηγούν τι σημαίνει το ένα και το άλλο, ποιές υπογραφές και ποιές συμφωνίες, ποιά μέτρα και ποιός θα τα εφαρμόσει, δεν θα είναι ο ΓΑΠ θα είναι κάποιος άλλος που τονε ψάχνουμε ακόμα και δε μας κάθεται με την καμία - διότι ποιός είναι τόσο μαλάκας που να θέλει να πάρει στα χέρια του τα κάρβουνα αναμένα και να φάει κι όλη την κατάρα του Ελληνικού λαού - οι άλλοι απ' έξω ζητάνε δήλωση νομιμοφροσύνης από όλα τα κόμματα ότι θα βγάλουνε το μαύρο το σκασμό και η εθνική κυριαρχία κι ανεξαρτησία είναι χαρισμένες (σάματι υπήρξαν και ποτέ...) και ότι η υπογραφή του κάθε καργιόλη υποτίθεται ότι αντιπροσωπεύει ΕΜΕΝΑ (!!!) κι ότι δέχομαι και παραχωρώ οικειοθελώς ΤΗΝ ΚΩΛΑΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝΕ ΣΚΙΖΟΥΝΕ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΩ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΙΣ ΡΟΧΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΚΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!

ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΡΕΝΤΣ (που δεν ξέρω τι γαμίδια ειναι) ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΟΤΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΔΕΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΠ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΣΚΑΡΑΛΙΚΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΣΠΑΝΕ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΓΙΟΥΡΟΜΠΑΝΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΕΛΕΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ 902 ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝΕ ΞΕΒΡΑΚΩΤΟ ΣΤΙΣ ΠΟΥΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ WIND ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΕΟ ΠΑΚΕΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ 70 ΕΥΡΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΖΑΦΕΙΡΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΖΑΦΕΙΡΗ ΚΑΙ ΤΑ ΙΚΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝΕ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΙΣ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΨΑΡΟΚΑΣΕΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΛ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΝΤΛ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΓΑΜΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!

ΤΑ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΜΙΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ, ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΠΙΑ
ΜΗ ΜΕ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΑΛΛΟ
ΔΕΝ ΖΗΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΗΣΗ ΓΑΜΩ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΣΤΟ ΚΩΛΟΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΑΣ
ΑΜΕΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΟΛΟΙ
ΔΕΝ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΛΕΓΙΑ, ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΒΑΖΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΡΕΦΕΝΕ ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ?
ΔΕ ΣΑΣ ΖΗΤΑΩ ΑΔΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΕΣ

ΠΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΩΕΥΡΩ ΤΗΣ!
ΝΑΙ ΡΕ, ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ Η ΕΝΩΜΕΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΧΑΪΡΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝΕ ΚΙ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΚΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΡΛΑΝΔΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΠΙΑ Μ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΑΜΠΟΥΡΙ ΤΗΣ ΕΝΩΜΕΝΗΣ-ΑΝΤΕ-ΚΑΙ-ΓΑΜΗΣΟΥ-ΕΥΡΩΠΗΣ
ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΓΚΡΕΜΙΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΟΜΠΙΖΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΤΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΟΥΦΑΛΕΣ!!!!!!!!

ΕΙΜΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΩ ΚΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ -Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ- ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΚΙ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΠΑΛΙΟΚΟΥΦΑΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΕΛΑ ΝΑ ΖΥΓΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΦΑΓΕ ΚΩΛΟΧΟΝΤΡΕ ΠΑΡΑΝΟΪΚΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΧΑΘΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ

ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΙΛΩΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΗΝΙΑΤΙΚΟ ΜΙΑ ΧΙΛΙΑΔΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΞΥΝΩ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΡΕ ΠΑΛΙΟΧΑΜΟΥΡΕΣ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΩΛΟΔΑΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΩΛΟΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΡΕ ΠΑΛΙΟΠΑΤΣΑΒΟΥΡΕΣ. ΝΑΙ! ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΠΟΥ ΚΕΡΝΑΓΑΤΕ ΑΒΕΡΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ!

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΟΝΜΠΑΝΚ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΦΙΝ ΚΑΙ ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΣΩΣΟΥΝΕ ΚΙ ΟΛΑΣ.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΟΥΦΑΛΕΣ.
ΠΑΡΤΕ Τ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΙΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΜΟΥ

Α ΣΙΧΤΙΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια: