Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Το καινούριο πράμα - χωρίς σχόλια

5 σχόλια:

Μαρία Νικολάου είπε...

Πάμε, μάγκα μου, μια βόλτα κι απ' την κόλαση;


Που εξαφανίστηκες;

Ανώνυμος είπε...

Cara de perro Te quiero!
(πολυ ψαγμενο κομματι) ;)

'Ανθρωπος στον Πλανήτη είπε...

Μαράκι μου, λείπω εδώ κι ένα μήνα απο την Αθηνα κι εχω βρει την υγειά μου! Μου εχετε λειψει, ειναι αληθεια, αλλα ειμαι συνεχεια στην τσαρκα και την καλοπεραση...

...κι έχουν πιάσει δουλειά τα καινούρια φιλιά...

'Ανθρωπος στον Πλανήτη είπε...

Cara de perro!!!! Mi amor!!!
Αχαχαχαχαχα!!!
Δεν χρειαστηκε να ψάξω... με βρηκε μόνο του!

Μαζεστίξ είπε...

Άνθρωπε υποθετω ότι βρήκες "Το καινούριο πράμα που ναι άλλο πράμα" και μας άφησες στα κρύα του λουτρού!
Και υποθέτω ότι τέτοια εξαφάνιση προυποθέτει και πολύ "άλλο πράμα"!

Καληνύχτα!